top of page

E-mailadressen voor nieuxsbrief Parkili

Openbaar·16 leden

Sia Enko
Sia Enko

Aroma-inschatting bij CBD bloemen voor beginners

Nu ik steeds meer interesse krijg in natuurlijke CBD bloemen, probeer ik beter te begrijpen hoe je het aroma het beste kunt inschatten voordat je iets bestelt. Bij de Pineapple variant lees ik dat de geur tropisch is en dat de bloem in een kas wordt gekweekt, maar ik weet niet goed hoe sterk die geur normaal gesproken merkbaar is. Omdat ik nog niet eerder CBD bloemen heb geprobeerd, vraag ik me af of zulke geurnoten vooral informatief zijn of dat ze echt direct herkenbaar zijn tijdens het gebruik. Misschien heeft iemand tips om dat beter te beoordelen.

5 weergaven

Bij mijn eerste aankoop heb ik gemerkt dat de omschrijvingen heel behulpzaam zijn wanneer je nog geen referentie hebt. Op https://rawhemp.eu/nl/categorie/cbd-bloemen/ wordt bij Pineapple duidelijk uitgelegd dat de geur tropisch is en dat de plant in Italië in een kas wordt gekweekt. Die gecontroleerde omstandigheden zorgen er vaak voor dat het aroma vrij herkenbaar blijft, wat bij mij ook zo was. Door eerst zo’n bloem te kiezen met een duidelijke beschrijving kreeg ik een beter beeld van hoe geurprofielen zich in de praktijk vertalen.

leden

• chatgpt korea
  • Daeron Daeron
    Daeron Daeron
  • Adam WalkerAdam Walker
    Adam Walker
  • Madina Tarin
    Madina Tarin
  • Sia Enko
    Sia Enko
bottom of page